2011年6月28日 星期二

theZtyle x 卓健腹脂控制療程減肚腩塑身體驗活動 (第三次報告 – 最終回)

肚腩byebye既療程終於到達尾聲啦, 16次既減腩腩療程已經完給了大家想睇下我既成績表嗎?
3個月, 我既腰圍減左3cm! Hip減左6cm!! 但係最緊要就係睇Trunk Fat, 即係腩腩既脂肪百分比, 由39.7%至34.2%, 足足減左5%, 呢個%係用全身既fat黎量度, 5%係好多架啦! 仲有內臟脂肪, 即係包圍住你內臟外面層Fat, 衰野黎架, 都減左3%, 以上既各個data, 對健康好緊要架, 愈底就愈好!!
今次卓健腹脂控制療程唔但只幫我減左肚腩仲帶俾我一個健康既身體OVER BMI值去番正常水平真係好多謝theZtyleIwell!!!
Iwell centre入面既環境好舒服, 有幾張sofa俾大家休息下, 仲有冷暖水機提供, 休息時可以睇下雜誌或電視, 準備好心情做療程.

每次去到iwell, 都可以先休息15分鐘因為先要pack機用超聲波重點將肚腩的脂肪化為甘油及脂肪酸,甘樣就可以更輕易係做運動既時間加快燃消脂肪把運動既效力事半功倍.
之後就可以係Power Plate上面做指定既運動, 運動全部由iwell既trainer設計出黎, 係針對上腹, 下腹同左右既腰部肌肉而設計既, Power Plate 可以在短時間的訓練中,創造高強度的運動效果, 振動肌肉的同時,能打碎脂肪細胞,增加組織重建功能。Power Plate® 的「加速訓練®」有很多好處,除了可以立即改善血液循環外, 還有許多明顯的效果,例如:增強肌肉力量和靈活性、改善柔軟度、減少脂肪組織、提高骨質密度、減少疼痛和酸痛感、 加速傷害復原等。
Power Plate其實係世界好多知名既training centre, 運動員同明星都使用緊, 香港亦暫時只有幾部!
全個療程最多謝就係我既trainer Simpson! 佢設計既運動真係好work, 又唔會令我過度運動而周身酸痛!仲要多謝營養師Elaine, 好細心甘解答我既問題, 令我更清楚食d乜野食物係好, 定係壞! 
最尾, 俾大家睇下我既腩腩~ 大家可以數數格仔~
3個月既療程, 我真係好滿意!!! 不過距離我既目標還有一小段距離, 我會再繼續努力架!! 同時再次多謝iwell送多一套16次既療程俾我, 愛你們呀!!!
以下係卓健腹脂控制療程既資料:
腹脂控制計劃
卓薈體健中心採納安全和已獲專利的儀器,集合超聲波頻率和強度,助您自然修身。
我們採用經科學驗證的脂肪分解技術,透過刺激交感神經末梢,局部釋出去甲腎上腺素。這種自然的脂肪分解技術可將脂肪轉化為能量,從而減少內臟脂肪。
我們使用嶄新儀器進行內臟脂肪比率分析、腰臀比例分析及體重脂肪比例分析等,每一項分析均附以報告闡釋。最後,中心會利用PowerPlate 儀器,進行由物理治療師設計的一套被動式塑造線條運動,接著中心會利用超聲波技術進行定點解脂。助您自然消耗特定部位的脂肪。
請瀏覽以下網頁了解更多詳情: http://www.flattum.qhms.com

2011年6月18日 星期六

Dr. Schafter CO2 Oxygen Face Mask 極速注氧修護面膜

今次突然收到SHE.COM的EMAIL, 有機會試用一隻好貴既面膜!!
原價$2300/10包架!
佢係Dr. Schafter CO2 Oxygen Face Mask 極速注氧修護面膜. 聲稱30分鐘可以令皮膚起死回生!!
產品介紹: 
本面膜採用「CO2 Oxygen Reaction」技術,使蛋白質迅速合成,活化深層細胞,使皮膚由底層至表層均得到極緻的呵護。即使是受傷的皮膚,例如:皮下血管爆裂、暗瘡、皮膚敏感紅腫,也能夠即時得到舒緩和修復。其原理在於當CO2粉末與啫喱混合,便會產生高濃度的二氧化碳-〈CO2〉,並滲透至皮膚底層,使皮膚細胞吸收二氧化碳後產生大量氧氣,活化細胞活動,加速新陳代謝,達到「注氧」效果,令肌膚膚由底至表層保持最佳狀態。
只需要把面膜及CO2粉末用5-10秒攪勻就可以直接敷在面上30分鐘就可以清洗了.
面膜好杰身, 好似"白膠橡"甘, 無香味!
把粉末倒埋入去一齊攪.
可以厚敷, 30分鐘!
敷上後完全無感覺, 唔拮唔痛唔涼.
敷左30分鐘, 大致效果係保濕方面效果一般,未見超水潤的感覺,但做完mask後明顯亮白了,紅也有點退了. 而毛孔及紋方面未見有改善.
不過呢隻面膜真係幾貴. 現在做特價都要$1840/10包.

2011年6月14日 星期二

<白蘭氏 Innershine 益生素+益生菌(附加高纖成份)>

一講起益生菌我估大家都會諗起”益力多”飲品. 但係大家知唔知乜野係益生菌呢?
什麼是益生菌?
人體腸道含有超過一億個細菌,當中包含益菌及害菌,存在於健康的腸道內,益菌和惡菌會共同生長以取得平衡。
而益生菌(Probiotics)屬於益菌一種,作用抑制害菌生長,維持消化系統健康。其中活性乳酸菌乃最常見的益生菌,也可在乳酸食品中找到。現代人飲食愈來愈不健康,令害菌數目上升而產生多種腸胃毛病。
益生菌的好處
益生菌能平衡腸道細菌,抑制腸道惡菌的滋長及減低病菌的威脅,除了能調節腸道蠕動,幫助正常排便,使毒素能迅速排出體外,還能改善各種營養素的吸收。直接增強人體免疫系統,減少敏感症狀及預防細胞病變。
市面上好多牌子既產品都話含有益生菌, 今次介紹下白蘭氏Innershine系列既益生素+益生菌產品啦!
一盒有30包, 每日飯後兩包, 可任選兩餐之後服用1包, 建議零售價: $298.
通常益生菌產品都會好甜, 所有減肥中既人必定會睇下佢既營養成份表.
一包益生素+益生菌只有12kcal, 熱量真係超低! 糖份仲只有0.3g咋!
白蘭氏Innershine益生素+益生菌原來剛剛係2011年5月推出架咋! 佢仲每包加入左2.7g既食用纖維, 一日2包即係食左1.5個蘋果既纖維了.
好適合成日出街食野, 多肉少菜既人士食用.
試用期間, 我每日都會有2小包返公司. 係早餐後同午餐後各食一包.
白蘭氏Innershine益生素+益生菌可以有2種食法架, 一係用水沖, 一係就甘倒入口中.
如果用水沖, 一定要使用溫水, 絕不可以用熱水架.
倒出黎係白色既粉碎, 入水即是溶了, 帶來一陣普遍”乳酸菌”的味道.
飲落少少甜, 應該開半杯水就足夠了!
其實我好懶, 之後我每次都把白蘭氏Innershine益生素+益生菌直接倒入口水就算了.
同時再飲1-2啖水, 益生菌好快就直跑入喉嚨不黏牙! 記住唔好咬, 如果唔係會痴牙架.
食用3日左右, 去廁所好明顯通暢左, 係食量無改變下, 感覺排便既份量都多左.
益生菌+高纖係可以幫助帶走宿便架!
點樣知道係唔係排走宿便, 只要係上廁所時, 嗅到便便帶點酸味, 就代表你成功了!
食用後全沒有肚瀉既感覺, 白蘭氏Innershine益生素+益生菌真係又方便又安全!
每日2小包, 幫你減肚腩排宿便, 絕對係OL必備既保養品!

2011年6月9日 星期四

Eldoquin Forte 4% Cream醫學美白去斑乳霜

又係美白產品, 夏天真係必備, 特別係我, 因為大日子愈黎愈近!
今次試既係Eldoquin Forte 4% Cream醫學美白去斑乳霜, 唔好以為呢個產品一定要睇皮膚科醫生,依家係屈臣氏/萬寧既配藥部都有得賣啦!
Eldoquin Forte 4% Cream醫學美白去斑乳霜介紹:

由美國生產及進口, 蘊含醫學界公認最有效、在美國被廣泛使用超過 30年的 Hydroquinone 強效美白淡斑成分, 具醫學實證 :
-  有效抑制造成黑色素產生的酪胺酸酵素 (tyrosinase) 的活性, 阻斷黑色素形成

-  對不同色斑, 如黃褐斑、黑斑、雀斑及妊娠斑、年齡斑或膚色不均等有顯著功效, 亦適合想及早預防黑色素過度增生而出現色斑的人士使用
-  接受激光治療前後使用, 可減低色斑重現的機會

使用方法 : 每天早晚塗於面上有色斑的位置, 例如 : 臉頰、鼻子、前額、下巴等, 塗上薄薄一層即可 (只供局部外用), 使用本產品期間, 請於日間使用防曬乳及穿著防護衣物, 如 : 戴帽以保護面部免受日曬傷害, 因而令黑色素再次增生

使用程序 : 潔面 --> 爽膚 --> 精華素 --> 美白淡斑乳霜 --> 潤膚乳

Eldoquin Forte 4% Cream醫學美白去斑乳霜係白色cream狀, 無味道.
搽上面吸收得好慢, 白色既cream按摩一陣會變了銀銀地既顏色, 需要打圈按摩一陣先會吸收曬.吸收後面上帶一點光澤. 不會感覺有剌痛的感覺. 我自己搽完Eldoquin Forte 4% Cream就會搽番自己本身用開既面霜.
記得早上出門前要搽番足夠既防曬乳呀!
因為我只搽右邊面 (左邊面試用左另一個牌子), 一粒米既份量已足夠, 一支Eldoquin Forte 4% Cream都可以用好耐.
用了12日Eldoquin Forte 4% Cream, 右面的色斑暫時有少少改善, 顏色淡了一點點. 希望繼續使用會有更明顯既效果.
以下呢張相係第1日使用Eldoquin Forte 4% Cream影的.
而呢一張係使用Eldoquin Forte 4% Cream12日後影的.
在網上翻查文章時, 發現06年曾有報導指美國食物及藥品管理局昨日指出,一些含有常用淡斑化學成分「對苯二酚(hydroquinone)」的美白產品,可能令使用者皮膚變得藍黑和凹凸不平,建議在市面全面禁售。香港醫院藥劑師學會教育資源中心總監崔俊明表示,本港有兩個牌子出產共三款含「對苯二酚」的美白產品,包括「Eldoquin」(含量百分之二)、「Eldoquin forte」(含量百分之四)和「Glyquin」(含量百分之四)。他指,這三種產品都不用醫生處方,且不須藥劑師監售,市民可隨便在藥房或化妝品店買到。用量恰當的話,副作用不太嚴重,只會令皮膚乾、紅腫、過敏和發炎。
我皮膚薄, 好在用完Eldoquin Forte 4% Cream都無事者
Eldoquin Forte 4% Cream價錢 : $178

2011年6月7日 星期二

Dr.G White Aura Serum美白透亮保濕精華

夏天正式來了, 這幾天出街不消5分鐘就讓我覺得自己由頭開始溶到落腳指尾, 太陽伯伯十分勤力開工, 連公司室內的空調也敵不過太陽伯伯, 有一台空調要退陣休息. 我們只好把風扇狼狼地向自己吹…
太陽伯伯太努力, 連雲伯伯都怕曬, 一一跑開, 臉上已長黑斑的我, 一起身第一年事就跑去洗臉塗上護膚品及防曬! 一點也不偷懶!
今次收到SASA送來的Dr. G 全新升級版高效醫學美白系列 -  White Aura Serum美白透亮保濕精華, 我就放心曬! 我既黑斑唔但只無機會再增長, 仲希望日漸減少添!!
呢支White Aura Serum美白透亮保濕精華係2011年5月先出架咋, 新鮮呢!
呢支White Aura Serum美白透亮保濕精華係乜東東:
全新升級版 Dr.G Gowoonsesang EXpert Whitening 高效醫學美白系列,通過獨家的專利配方Cell-light Complex開展專業美白三步曲 : (一) 抑制黑色素形成、(二) 阻截黑色素上移及(三) 淡化已形成的黑色素,使肌膚內外呈現白裡透紅,肌膚變得亮澤自然。
全新升級版Gowoonsesang EXpert Whitening 高效醫學美白系列,蘊含的獨家專利配方中,除了擁有高度穩定性及可有效抑制黑色素的a-Melight™外,新加入可阻截黑色素上移,抑制酪氨酸酶活性的CellActive-White;及高度抗氧化的有機雪媶絨花萃取物。三者結合構成全新的Cell-light Complex獨家專利配方,締造出專業的美白效果。實驗顯示,連續使用Gowoonsesang EXpert Whitening 高效醫學美白系列28天後,黑色素明顯減退52%,膚色變得均勻亮澤。
升級版的美白透亮保濕精華可淡化已沉澱的黑色素,使肌膚回復彈性及水份,而產品蘊含的冬凌草能提升肌膚彈性,修護毛孔,使肌膚展現充滿光釆、剔透的膚色。
試用報告:
一收到White Aura Serum美白透亮保濕精華, 就立即開始10天日與夜的試用!! 因為我唔想我面上既斑斑影響我6月20日既影相大日子!!
White Aura Serum係pump裝, 滿以為所有serum都係gel狀, 反面White Aura Serum係膏狀的, 比較厚身. 搽曬全面大約需要3 pump. 用White Aura Serum按摩數下, 好快就吸收曬, 感覺唔笠, 都幾滋潤. 隔多十幾分鐘唔搽lotion都唔覺得乾.

因為要留番一邊面試用另一隻美白產品, 所以今次影相只用左邊面面.
十天後, 大家可以看看去斑的效果呀! 我覺得左臉上的dia 5mm斑斑淡了, 其他周邊的膚面都白了, 通透了. 毛孔也改善了!
我覺得White Aura Serum唔錯喎, 價錢亦大眾化, 在SASA只售 $320/30ml.

Dr.G  Gowoonsesang EXpert Whitening 高效醫學美白系列不單止是White Aura Serum, 還有包括:
1.      Dr.G White Aura Skin Lotion美白透亮保濕化妝水
2.      Dr.G White Aura Serum 美白透亮保濕精華
3.      Dr.G White Aura Spot Cleaner美白透亮重點祛斑精華
4.      Dr.G White Aura Cream 美白透亮保濕面霜
大家想去斑的美女可以一試Dr.G  Gowoonsesang EXpert Whitening 高效醫學美白系列呵!