2012年2月28日 星期二

試用CHIARA AMBRA 三重幹細胞賦活再生24小時精華霜

幹細胞現在十分流行很多新出的SKINCARE都加入了幹細胞以增強功效不過今次試用既CHIARA AMBRA三重幹細胞賦活再生24小時精華霜係德國品牌成立於2003德國小姐都用佢地品牌架!

今次有十包既SAMPLE.
 
 CHIARA AMBRA係幾年前已經有幹細胞產品亦係全球革命性首創結合葡萄幹細胞、阿爾卑斯山生長的玫瑰幹細胞成份與罕有瑞士蘋果幹細胞3種萃取配方,並加入到Chiara Ambra® 新幹細胞護膚系列中.

原來阿爾卑斯山玫瑰好特別架阿爾卑斯山玫瑰擁有特別的蛋白質,令植物不會結冰及乾涸及含高量的聚多酚,有效抵抗紫外線和游離子的侵害。

玫瑰幹細胞含特別基因因素和代謝物,能促進上皮幹細胞更生,有效提升皮膚天然屏障功能。角質細胞因而得以修護及增殖,臨床報告顯示功效有增加皮膚活能,延緩衰老,減退皺紋,補濕亮肌及柔軟細緻。

瑞士蘋果幹細胞是源自生長在瑞士阿爾卑斯山一種名為「Uttwiler Spatlauber」的稀有蘋果,此蘋果外觀平凡,味道又酸,但能擺放多月都不會枯萎,所以科學家相信這些蘋果有超長壽命的幹細胞組織,經過他們努力研發,終成為一種抗衰老靈藥。

據科學家指出含1%的蘋果幹細胞溶液,可令人體幹細胞的製造量大增達80%,塗搽兩星期後魚尾紋可減少8%,塗搽四星期後減15%。使用蘋果幹細胞可防護及活化皮膚重要的幹細胞,進而減緩皮膚的老化問題,使肌膚保持年輕細緻。

唔好講甘多啦試下質地先.
 打開擠出黎係白色既CREAM, 有香既果汁糖味呀幾甜下!
搽上手易推開而且好快吸收曬皮膚吸收後仲好乾夾.
 搽上面前先睇睇皮膚只是搽了TONER的效果.

2邊臉頰比較乾的有凹凸的狀況.
 搽上面質地好滑圖上使用的份量都比較多 :P

 推開後再輕輕拍開幾下已經完全吸收了.

皮膚望落已經滑左好多仲白左少少有光澤.

一點痴笠笠既感覺都無!
我在表面再搽上防曬保濕效果都KEEP到一整日不乾也不出油保濕度很高呀!

CHIARA AMBRA 三重幹細胞賦活再生24小時精華霜可以係Colourmix卡萊美找到!

$980/50ml


2012年2月15日 星期三

婚後第一個情人節!

上年聖誕節後趕緊結婚, 做2011年最尾幾日既新娘子!

2012年2月14日是我們第一個婚後的情人節, 我們沒有大肆慶祝, 喜歡靜靜地在家煮兩味.

老公愛入廚, 當然這頓情人節大餐就由他一手包辦! 我入廚房都被趕走!

我就準備了3個Jo Malone Candle啦!
 大廚準備了:
明太子意粉
蕃茄炒蛋
咖哩薯仔牛肉+豬肉
2杯果汁酒
 第一次整明太子, 都算ok啦, 明太子係同事新鮮日本空運回港的呀!

早前在Facebook勝出了富豪九龍酒店送的V bar & lounge情人節火焰音樂之夜套餐, 飯後便出去玩玩.
 火焰蛋糕太大了, 我們吃了一半便停手了!
 裡面有3種雪糕呢, 朱古力, 士多啤梨及雪尼拿.
不過個到氣氛太差了, waiter跟其他客人玩, 超大聲的, 本來說有現場音樂及拍照, 通通沒有!

好彩不用收費, 如果要收費的話(原價$388的), 必定被我投訴了!

這樣子就過了我們的第一個情人節啦!

2012年2月5日 星期日

Ultraceuticals抗敏感 新產品 - Ultra Calming Treatment Cream極緻抗敏降紅保濕霜(Day 14 - 2 Feb 2012)

用左Ultraceuticals Ultra Calming Treatment Cream已經14天了係時間回顧我皮膚既改善情況啦! \

2
邊面豬過了寒冷的冬天再回到潮濕的春天面皮薄的我除左無敏感剌痛同痕癢之外皮膚仲無甘紅添
!
去相!



我覺得皮膚既抗敏感力強左因為面豬無再紅卜卜的Ultra Calming Treatment Cream雖然搽完好乾爽但佢既保濕度都不過不失因為我個鼻鼻位在中午已經出油(如上圖). 如果再加強保濕力及控油力會更加好.
我幾滿意佢既效果!! 我再俾8(10分滿分)!!

再望下此Ultra Calming Treatment Cream既功效:
主要成分:
尿囊素、燕麥核仁萃取物、沒藥醇、翠葉蘆薈萃取汁液、維他命B3、維他命原B5DLTPVital E®

功效:
具抗菌、抗炎、抗敏感三重功效,可作紓緩急救的面膜
紓緩敏感,包括玫瑰痤瘡及過敏性肌膚,迅速降低紅腫脹熱
促進皮膚底層細胞更生,修復受損肌膚
為肌膚持續補水,滋潤缺水敏感肌並減低痕癢
有效對抗炎症,加快受損肌膚癒合速度,並防止細菌滋生

使用方法:
早晚於潔面及清爽平衡噴霧後,面霜步驟前均勻塗搽全面;
可於敏感或曬傷部位厚敷十分鐘作紓緩降紅面膜,再以水或濕棉花清潔。

價錢 : HK$780/50ML

係邊到可以搵到呢個產品去佢地Facebook睇下啦!
如果想睇下我DAY 1 DAY 7既報告可以去以下既BLOG LINK: