2012年8月31日 星期五

正, 靚, 正- 初試Sasatinnie Graffiti爆裂甲油 及 護甲系列

我一向都有留意Sasatinnie既指甲油因為佢永遠都放係Sasa既門口位置第一個吸引係價錢2個吸引係好多色揀3個吸引係Sasatinnie其中一個系列既樽係心形架!!

今次參加了SasaBlogger Event介紹了今年新出既護甲油系列及新出的Graffiti裂甲油新色(4).


Sasatinnie出既Graffiti裂甲油已經多達十幾隻色今年新出既顏色包括有天藍色啡紅閃粉粉紅色及粉綠色粉色系是夏天必有的選擇而啡紅就走型格路線.
Sasatinnie亦同時推出全新多款護甲油、MatteGel Top Coat, 包括有強化硬甲油牛奶蛋白護甲油修護補水護甲油去黃水晶亮麗護甲油美甲同時護甲; 更有一支GEL TOP面油及一支MATTE TOP面油你要令又得啞色都得款色百變.
回家試用的有一支淺粉紅色心形甲油一支啡紅閃粉Graffiti裂甲油一支GEL TOP COAT及一支普通光油淺粉紅色心形甲油先做底色再在上面搽上2Graffiti裂甲油等一陣已見慢慢裂開待乾後再在上面加上GEL TOP COAT, 真係好似GEL甲一樣好令幾厚身.

心形甲油我本身都用開細細支用黎做擺設又得掃頭又好搽不過第一次試用Graffiti裂甲油感覺麻麻因為甲油質地係超快乾2次成支甲油已經好杰搽到一PAT PAT. GEL TOP COAT就好好搽搽左真係好令仲好快乾添!
Sasatinnie既甲油曾得到<<選擇>>月刊測試結果顯示Sasatinnie甲油品質良好不含有害物質排名更在10跟不少國際著名品牌齊名!

D買多幾支返屋企襯色改改個LOOK~

Sasatinnie心形甲油 $15/2
Gel Top Coat 及 Graffiti裂甲油 $48/

2012年8月29日 星期三

成熟肌去皺品 – Olay Pro-x Professional抗皺系列

年過30, 皮膚肌齡已經開始踏入成熟階段再唔好好補養就好快會出現乾紋缺水的情況再嚴重者就形成皺紋到時真係要搵醫生先幫到你.

全球頂尖皮膚科醫師以及基因組學專家合力研發Olay Professional Pro-X, 以及專利技術「智慧基因晶片」,可一次研究54千條造成老化的基因訊號,打破全球單一基因抗老模式,以獨特智慧基因科技,找出逆轉老化肌膚的基因成份-Pal-KT二胜肽,全面修復老化問題。28天有效減少皺紋高達40%,開啟了抗衰老護膚界的嶄新領域。

今次試用係包括Olay Professional Pro-X抗皺緊緻精華及抗皺緊膚霜.
抗皺緊緻精華功效:系列產品最高濃度抗皺精華(pro-Retional & Niacinamide),全面修護,充分保濕,幫助減淡皺紋細紋,從最根源處-基因從次全面改善肌膚信號,肌膚外觀回覆年輕狀態。針對極端深度皺紋,顯著改善深紋,肌膚重返年輕緊緻。

成份:抗皺緊緻精華含專業成份Pal-KT基因修護精華,從根源處,提升肌膚自我修護能力,皮膚學抗老成分VA酯,促進膠原蛋白生成,滋潤肌膚,抵抗自由基氧化,改善屏障功能。
有潔面爽膚後每邊面用大半粒米既份量搽勻即可精華感覺好薄身好快就吸收了吸收後皮膚完全不黏笠好爽好舒服!
之後再搽上Pro-x Professional Pro-X Wrinkle Smoothing Cream抗皺緊膚霜 

抗皺緊膚霜功效:均勻膚質撫平細紋及皺紋顯著提升肌膚水潤度,細紋皺紋顯著減淡,肌膚感覺光滑柔嫩。
 
成份:抗皺緊膚霜含專業成份Pal-KT二胜肽,重啟肌膚修護訊號,增加肌膚膠原蛋白,膠質及玻尿酸,Niacinamide維他命B3,能加強肌膚更新,增強肌膚屏障。

含有的三大頂尖抗老成分Pal-KTPal-KTTKSHexamidine,分別針對老化基因訊號,短短28天就可以明顯有效抗皺,改善肌膚問題,由內加速表層肌膚更新,顯著淡化皺紋,令肌膚更顯光滑緊緻!
我覺得抗皺緊膚霜質地跟精華完全不同抗皺緊膚霜是黏笠的搽完成塊面會較痴笠笠就算第2朝起身皮膚都覺得笠.
我比較鍾意爽身精華素我較喜歡面霜可以留番天氣再凍D及在冷氣房時使用現時夏天可以當為晚霜.

用後好似細紋有一點點改善毛孔有一丁點細了好在無出油脂粒.
抗皺緊緻精華及抗皺緊膚霜 一套為$619


Olay Official Website : http://www.olayprofessional.com.hk/

2012年8月23日 星期四

比美千元面霜效果 - Olay Regenerist Micro-sculpting系列 (包括Super Cream新生高效活緊緻護膚霜)

OLAY Super Cream新生TM高效緊緻護膚霜推出的時候在英國掀起搶購潮,原來是因為美國女性雜誌(Good Housekeeping)話說雜誌對多個品牌的面霜進行多項測試與比較結果發現Super Cream的功效媲美350美元(大約$2700港幣)的面霜 Super Cream變成了城中熱話極受注目.

今次我就有機會試外Olay Regenerist Micro-sculpting系列既3個產品等我試下佢係咪真係媲美過千元既面霜先~

今次試用包括以下三個產品:

1.    Micro-sculpting revitalizing essence water – Olay新生高效活膚露
2. Micro-sculpting serum - Olay 新生高效活緊緻精華露
3. Micro-sculpting super cream moisturizer - Olay新生高效活緊緻護膚霜 (升級版)

最特別就係Olay新生高效活緊緻護膚霜已經出左升級版, 加入新成份, 令效果更顯注!
先來試試第一步 - Micro-sculpting revitalizing essence water – Olay新生高效活膚露
蘊含近90%細胞再生精華液,結合高濃度氨基酸肽複合物、透明質酸、海洋蛋白及綠茶精華等卓越護膚成分,並以液態方式迅速滲透肌膚,讓肌膚就好像塗上精華液般滋潤,重現緊緻無瑕,返回年輕狀態!
活膚露是透明水狀, 沒有香味, 我用手輕輕拍打上面, 極快就吸收完了, 塊面好似海綿甘吸水!

吸收後, 皮膚不會像某品牌的會痴住隻手, 不黏笠, 皮膚即時像搽了一層保護膜, 有少少光澤, 水潤度OK.
第2步, 就係搽上 Micro-sculpting serum - Olay 新生高效活緊緻精華露
採用全新配方,主要成分蘊含OLAY專有的雙肽精華:氨基酸肽和肌肽,兼有明效的光射微粒;改善膚質和膚色,幫助加速肌膚表層細胞自然更新進程,強化肌膚保水屏障、保持肌膚水潤,促進膠原蛋白增生,使肌膚緊緻有彈性,有助淡化細紋。
PUMP出黎既精華素是奶白色的內有極幼細既閃粉紅紅地及白白地應該係光射微粒.
精華素質地幾滑帶輕微的香味一搽上面又係極快吸收搽勻全面時已經吸收曬感覺唔厚身,亦不黏笠保濕度OK.
搽完精華素最後一步就係皇牌 Micro-sculpting super cream moisturizer - Olay新生高效活緊緻護膚霜 (升級版)!
全新升級的Super Cream導入奈米科技,獨家研發「微分子超深滲透科技」,開啟肌膚智慧護膚功能,快速喚醒肌膚細胞應答能力,提升肌膚基底吸收力,讓抗老保養成分有效吸收,直達肌膚底層,再以小分子脂質包覆肌膚,鎖住保養品成分避免流失,促進更深的滲透,並讓後續高濃度、純度的護膚成分發揮作用,達到「吸收」、「修補」、「抵禦」的肌膚新生效果,體驗一日年輕緊緻的極致感受!

當中蘊含有最高濃度的氨基酸肽複合物,而氨基酸肽複合物(Amino Peptide Complex)可促進肌膚再生,延緩肌膚衰老,更強調能逆轉肌膚5年青春,當中主要5大高效抗氧化元素 : 肌肽-(避免膠原蛋白流失,幫助肌膚保持緊緻),五勝肽-(促進膠原蛋白,彈力蛋白及其它細胞外基酸[如玻尿酸等],幫助減淡皺紋及緊緻肌膚),維他命E-(抵抗自由基氧化,深度滋潤肌膚),玻尿酸-(幫助肌膚保持長效水潤),綠茶精華-(抵抗外界氧化反應,避免加速老化現象),有效減少肌膚老化現象,配合透明質酸及海洋蛋白等高效成份,能幫助改善肌膚質素,締造出最理想的肌膚

添加專櫃級成分 奢華黃金五胜肽複合物+植萃成分啟動3大肌膚新生系統:
1.
「前導吸收」:針對肌膚疲倦期,OLAY全新升級Super Cream全新添加專櫃級抗皺成分橄欖萃取,被譽為地中海液態黃金,能模仿肌膚結構與脂肪酸組成,瞬效喚醒肌膚,提升保養成分吸收能力!

2.
「有效修補」OLAY全新升級Super Cream獨特「黃金五胜肽複合物」成分濃度再升級,媲美黃金珍貴的高濃度氨基酸複合物,是奢華的肌膚年輕因子,可激發膠原蛋白生成,修補重建肌膚彈性,瞬效回復年輕!另外全新添加的Lyslatine黃花前胡提取物,可以幫助肌膚V型彈力塑顏,讓肌膚看起來更緊緻。

3.
「全面抵禦」:隨著年紀增加,細胞膜失守,自由基開始攻擊細胞,讓肌膚出現老化症狀。OLAY Super Cream除瞬間滲透肌膚外,另添加維他命B3,有效抵禦自由基入侵,由內而外保護肌膚,不受歲月問題傷害!
白色的CREAM狀不太厚搽上面只是薄薄的一層亦被很快吸收比我用緊既面霜既吸收度高好多!

根據OLAY方面的測試數據,單獨使用,Super Cream成份滲透度只有25%,而在塗Super Cream之前使用Regenerist活膚露,成份滲透度便會有50%,令肌膚緊緻提升50%,補水功效提升30%,"Regenerist 新生活膚露"蘊含近90%細胞再生精華液,配合含高濃度氨基酸肽複合物,透明質酸,海洋蛋白及綠茶精華的Super Cream,以液態方式迅速滲透肌膚,加快皮膚吸收,其功效遠超越一般補水產品!

我呢幾日都係用整個系列用於晚間整晚在冷氣房間內訓醒後皮膚都無被冷氣扯乾證明保濕度高另外我鍾意佢既吸收度比一般產品都快而且搽完後不黏笠唔怕訓教把枕頭弄污雖暫既未見皺紋有改善不過對我敏感性及乾皮膚都岩用!
最重要係價錢唔貴Super Cream包裝都幾似某大品牌但搽落都係一樣抵試喎!

1. Micro-sculpting revitalizing essence water – Olay新生高效活膚露 $169/150ml
2. Micro-sculpting serum - Olay 新生高效活緊緻精華乳 $239.9
3. Micro-sculpting super cream moisturizer - Olay新生高效活緊緻護膚霜 $239.9/50ml

2012年8月16日 星期四

Jurlique 「夏日花.聚」- Jurlque 草本再生系列 之 草本抗氧啫喱面膜 Antioxidant Gel Mask

Jurlique 首次推出的啫喱面膜今次幸運可以參與這次美食+插花既活動今次活動在IFC Agnes B. Le Pain Grille舉行,有得HIGH TEA, 又有得交流護膚心得又安排了名師教我地插花真係好開心呀!
Jurlique既草本再生系列已經在全球銷售多於200萬件今次Jurlique草本再生系列加入了新成員而且仲係Jurlique品牌首次推出的啫喱面膜就係今日既主角Herbal Recovery Antioxidant Gel Mask草本抗氧啫喱面膜只需要10分鐘就能為肌膚保濕鎖水改善膚質.
在介紹環節介紹了Gel Mask的各個成份包括了異構寡糖狹葉番瀉海鹽幫助皮膚達到24小時水潤.

另外仲加入了維他命E粒子茴香籽萃取柳樹萃取活機配方及天氣配方發揮天然抗氧化及去角質功效亦可以抗敏防敏感以對抗肌膚油脂分泌、暗瘡、粉刺等等。

蘊含強效草本天然力量,當中更特別加入革命性維他命粒子,於肌膚表面破裂後,直接釋放抗氧化成分,舒緩肌膚及保護肌膚免受環境傷害,有效修復受損肌膚,更能為肌膚溫和去除角質層,溶解毛孔中的細微污垢,同時收細毛孔,減輕肌膚負擔。
結合異構寡醣、狹葉番瀉及海鹽,重保濕成分,為細胞注入大量水分,減淡肌膚幼紋,令肌膚持續水凝飽滿、散發亮麗光澤,更有效舒緩日間受壓肌膚。一陣陣冰涼觸感瞬間傳至全身,淡淡玫瑰花香令身心全面放鬆。只需10 分鐘,即可24 小時鎖緊水分,喚醒肌膚一夜再生,為今夏帶來最佳的清新護膚新體驗!
介紹完產品我地趕緊醫肚, Jurlique細心地使用了含維他命A及維他命E既食材去安排我地既小食為的是配合Gel Mask既成份只係好細心.
黎到活動最特別既一幕就係大會請黎插花大師Tiffany Law教我地插花今次大會用上Jurlique既代表 – 紫色系列既花,包括有乾薰衣草風信子桔梗等等還加入2朵白色玫瑰做襯托.
插完之後仲同Tiffany影左相添!
返到屋企我立即打開試用了密封的包裝透明的GEL MASK內含大量的維他命E白色粒子一捽就會爆開把維他命E直接帶到皮膚香味濃郁10分鐘令我既皮膚及感觀做了個SPA一樣.
10分鐘過後, MASK已經被皮膚吸收了一半過水清潔後皮膚明顯吸飽水表面帶有光澤皮膚柔軟及幼滑, 10分鐘既效果真係神奇!!

依家我日日都用佢呀真係好鍾意佢既香味!

Herbal Recovery Antioxidant Gel Mask草本抗氧啫喱面膜 售$575/100ml
Jurlique專櫃有售

Jurlique Official Website : http://www.jurlique.hk/catalog/index2.php

2012年8月13日 星期一

注重眼部脆弱肌膚 - La Mer Eye Concentrate 眼部精華乳霜

眼仔一日最少17小時係甘望野一訓醒眼仔就忙於為我們揭視世界眼部肌膚會隨住眼仔望左望右甘郁動而且眼部肌膚比面部更為薄及脆弱一定要好好保護以免皺紋及乾紋出現.

市面上眼部產品跟面部產品一樣出埋眼部精華La Mer都有一款La Mer Eye Concentrate  眼部精華乳霜.


這樣小小的一瓶5ml已價值$500!
The Eye Concentrate注入三種獨特的Miracle BrothTM 配方,包括 The Original Miracle BrothTMThe Concentrated Miracle BrothTM和一種全新的The Encapsulated Miracle BrothTM,確保最多的養份源源不絕地輸送至眼部肌膚。    Miracle BrothTM得天獨厚的活膚能量,為肌膚充電之餘,更能讓肌膚得以專注更新。
· The Original Miracle BrothTM
這種獨特的活膚精華,由每年只能收割兩次的珍貴海藻,結合其他天然成份如鈣、鎂、柑橘油、尤加利樹油、紫花苜宿和向日葵而成。Dr Max Huber更發現,當這些成份經過歷時三至四個月的低溫生物發酵程序後,能釋放出遠遠超過這些成份總和的活膚能量,Miracle BrothTM亦隨之而誕生。
· The Concentrated Miracle BrothTM
Crème de la Mer的原創Miracle BrothTM配方經過三天的冷凍真空處理過程,孕育成高密度的濃縮配方The Concentrated Miracle BrothTM,這高濃度配方能密集地修護肌膚,滋潤保濕。
· The Encapsulated Miracle BrothTM
將所有成份轉化為粉沫狀,讓活膚能量在適當時間源源釋出,使脆弱的眼部肌膚不受歲月侵擾,持續地補充水份,得到紓緩平衡。
· Magnetized Hematite
The Eye Concentrate以磁化赤鐵礦﹝Hematite﹞為眼部肌膚重新充電。高密度的礦物成份蘊含磁化能量,有助提升緊緻度與剔透度,顯著地減淡黑眼圈和浮腫。

Max Huber
實驗研究所產品開發部高級副總裁Loretta Miraglia說:
「構成黑眼圈的其中一個成因是眼部四周的脆弱肌膚底層積水。眼部周圍滿佈構成黑眼圈的微絲血管。有趣的地方是,赤鐵礦﹝Hematite﹞和血液很相似,含有豐富的鐵質。當磁化後的液體狀赤鐵礦,被小心地加入The Eye Concentrate內,並以特製的純銀小棒沾取塗搽時,便能加速微絲血管的循環,減少黑眼圈的形成。」
· Radiant Ferment
The Eye Concentrate以一系列的矜貴海洋和植物成份強化肌膚的天然承托系統。La Mer獨有的亮采酵母(Radiant Ferment)滲入肌膚底層,刺激細胞活躍度,啟動更新活動,改善剔透度,減低色素不均的情況出現。缺乏彈性和滋潤的眼部肌膚得以重拾光采與潤澤,減少細紋皺紋的出現,眼部肌膚的彈性與柔軟度得到顯著改善,重現健康光采,達致剔透無瑕的最佳狀態。結合海藻和抗敏複合成份的活膚配方,令眼部肌膚時刻處於紓緩鎮靜的平衡狀態。肌膚缺水的情況得以改善,回復舒適滋養的狀態。
La Mer Eye Concentrate  眼部精華乳霜是淡黃色的乳霜早晚輕輕搽在眼部四周最好配合適量既按摩幫助吸收及血液循環令效果更快見效.

精華乳霜帶有香水味搽上後按摩數下已經好快就吸收左肌膚帶有一點點光澤感覺滋潤不太油.

用了幾日去紋效果未見不過黑眼圈好似有點改善我會再繼續用因為快吸收既產品都係我會偏愛的!

原價 $ 1500/15ml

La Mer Official Website : http://www.lamer.com.hk/?q=zh-hant
La Mer Facebook : https://www.facebook.com/LaMer

2012年8月12日 星期日

你的護膚品加強劑- LOREAL PARIS Youth Code Prodigous Rejuvenating Pre-Essence 青春密碼精華肌底液

你對依家既用開既護膚品滿意嗎?
你知道你用緊既護膚品已經產生佢最高既效能嗎?

如果你對以上2個問題有質疑甘應該試下今次我介紹既產品.

佢唔單只唔駛換曬你用緊既護膚品仲可以增強你現有護膚品既功效一舉兩得!

佢就係LOREAL PARIS Youth Code Prodigous Rejuvenating Pre-Essence 青春密碼精華肌底液!

佢唔係一般既精華素佢係用於你既精華素前既肌底液即係搽多個STEP就得了.


多了一個STEP, 唔駛怕佢會令係之後用既產品唔吸收相反地仲會更加吸收.
巴黎歐萊雅全新青春密碼活顏精華肌底液,擁有創新國際專利Pro-Gen肌底激活科技,蘊含雙歧乳酸桿菌、腺,配合大分子果酸。特別作用於關鍵的KRT 6B修復基因,有效激活基因,從源頭處強化肌底,加快KRT 6B修復基因的反應速度,提升肌底吸收力,之後令再搽上去既SKINCARE效果提升再現肌膚年輕狀態。
LOREAL Youth Code係半透明GEL狀的用玻璃滴管抽取大約3滴就足夠搽勻全面.

搽上面後吸收度極快皮膚好似紙巾甘極快吸收曬要立即搽上自己既精華素如果唔係皮膚會覺得好乾.
LOREAL Youth Code係半透明GEL狀的用玻璃滴管抽取大約3滴就足夠搽勻全面.

搽上面後吸收度極快皮膚好似紙巾甘極快吸收曬要立即搽上自己既精華素如果唔係皮膚會覺得好乾.

可能係因為佢會幫助係既NEXT STEP吸收所以可以提升下一步護膚品既吸收度及效能唔會”LONG”曬係皮膚表面浪費左.

用左1星期皮膚整體唔錯但我喜歡佢真係俾我FEEL得到皮膚真係索曬我既護膚品!
原價: $279/30ml
各大連鎖個人護理店有售.