2012年11月28日 星期三

透薄保濕, 打底最掂 - Biotherm AQUASOURCE Non Stop 溫泉保濕凝膠

早已聽聞BiothermAQUASOURCE Non Stop 溫泉保濕凝膠是保濕強者今次第一次試用原來AQUASOURCE已在1997年推出依家已經係第5代既改良版全新加入了革新專利成份 Mannose (甘露醣), 能滲入第 5 層肌膚補水突破了傳統只在表層的補水方法極速達到5層水透的深度保濕功效同時蘊含5000公升溫泉水搽上一層就好似敷緊溫泉水MASK一樣保持整日都水潤而且質地清爽不會痴笠笠!

今次試用是15MLSAMPLE SIZE, 一小瓶帶去出TRIP超方便.
成份甘露醣、Aquatoril 及溫泉有機活性因子(內含 9 種微量元素、種維他命 B23 種氨基酸成份)

包裝紙盒內全部印上多國文字的說明書節省紙張又環保BUY係左下角就搵到中文說明啦.

打開玻璃瓶蓋子下還有個小蓋子作保護.
質地是淺綠色的GEL狀質地的看上去有點冰涼的感覺質地都幾SOFT.

我皮膚2邊面一向都好乾一洗完面就會有乾緊的感覺有晚間可以洗面後立即搽上AQUASOURCE Non Stop 溫泉保濕凝膠作一個保濕MASK或晚霜都得搽勻全面等一陣已經完成吸收了我試過搽在手上水份指數可以由42%大升至57%, 證明保濕度好高而且最好係吸收後不會痴笠笠在日間使用溫泉保濕凝膠後再用上MAKEUP BASE就可以上妝,皮膚可以保持整日不乾燥!

Biotherm AQUASOURCE Non Stop 溫泉保濕凝膠$360/50ml
Biotherm Website: http://www.biothermhk.com/

2012年11月15日 星期四

抗皺保濕產品全面睇 - SOFINA秋冬美肌工作坊體驗分享

冬天最重要既任務就係要補水唔夠足夠既水份你想改善所有問題都無得傾!

今次試試Sofina抗皺+滋潤全套系列TONER開始照顧一整日的需要皮膚係冬天依然可以飲飽水仲去埋紋仲易左上妝簡直係PERFECT!


Sofina是日本牌子雖然包裝全部都係日文不過有圖片解釋輕易就知道需要用的份量使用時間及年級等等既資料好貼心.
洗面後最先使用的是Sofina 精華活膚露透明的質地用黎整濕化妝棉後可以當MASK使用拍上皮膚後好快吸收吸收後皮膚乾爽保濕度唔錯用黎做打底唔錯.

跟住就用近期主打既Sofina皇牌產品 - Enriched wrinkle essence 高濃度W雙效抗皺精華粉紅色的牙膏裝配金色的瓶蓋
 
Enriched wrinkle essence 高濃度W雙效抗皺精華特別為缺乏彈力的肌膚研製 - 「高濃度W抗皺精華配方(大米精華肽 生薑精華), 並輸送到角質層的最深處並使之發揮功效。〈SOFINA獨有的誘導滲透科技〉, 用滋潤填滿每一個角質細胞賦予仿如彈簧般富有彈力的緊緻感。

新加入大米精華能全方位解決所有面部、眼部及頸部的幼紋、皺紋及鬆弛問題。柔軟薄膜技術將肌膚表面包裹住即時撫平肌膚有效防止水分流失, 12小時持久滋潤防止日間乾燥引起的乾紋及皺紋。濃厚啫哩質地塗抹瞬間便能迅速融入肌膚帶有淡淡的鮮花芳香。

半透明啫哩質地有一點點厚身的感覺算易推最安心既係眼部都搽得一支可以用於全面搽勻後最好以掌心的溫度按在面頰及眼部幫助吸收.

可以重點再搽在眼肚及虎紋位加快功效!

精華吸收後不是爽身的那種不過不太黏笠保濕度好高皮膚緊緻度亦有所提升.

精華後早上要搽上UV cut emulsion 高濃度精華防曬乳液佢有SPF30 PA+++既防曬度質地帶液體狀好薄身及好易推搽上面後十分輕薄好似無搽一樣但有足夠保護度無付荷既感覺!
在晚上使用Enriched emulsion高濃度精華乳液來代替防曬乳液高濃度精華乳液可長時間為肌膚注入源源不絕的水分讓肌膚整晚持續滋潤的「持續型細胞間脂質配方」。含有生薑精華、柚子精華、尤加利精華媲美精華液般的抗老化滋潤成分使因乾燥而形成的幼紋變得不明顯。

乳液狀的質地好幼滑搽上後是好RICH的水潤的感覺十分足夠的保濕度2朝起身皮膚不乾燥不會過份出油而油淋淋不愧為日本最佳點評的乳液產品只要一支就足夠晚間既保護啦!

而且我仲會搽埋肩頸以晚上充份的時間提供最多的保護.
Sofina近期仲有一樣皇牌主打既產品就係Wrinkle sheet pack 重點提升抗皺眼膜透過獨特黏貼質地產生「密封效應」只需15分鐘,即時平復眼尾、眼下皺紋、 眼袋及嘴角的笑紋提升肌膚的緊緻彈性令粉底能緊貼在眼部及嘴角周圍的肌膚。

含尤加利精華:提高滋潤度及防禦力保持表皮的彈力預防乾紋的形成。
而柚子精華:促進血液循環、減淡黑眼圈去皺+保濕+減黑眼圈可以一TAKE!

EYE MASK一邊是啫哩狀的從透明膠紙取起就可以同於眼下可以緊緊的貼在皮膚上不會走位,係屋企行黎行去都絕無問題最好係先使用高濃度W雙效抗皺精華再貼上效果更好.

一次已經可以見到效果眼紋一次減淺黑眼圈一次即有所改善!
做曬所有護膚程序梗係要搽番粉底修飾下皮膚梗係要使用Sofina最新推出既Moisture Coat Base修護保濕精華底霜含有SPF15 PA++, MOUSSE狀的質地搽上面後變得非常平滑上粉時完全唔卡粉而且保濕度仲唔錯再搽埋碎粉就出得街啦整個妝容都好滑遮蓋了細紋等問題. 
講左甘多等我整理下幾個Sofina皇牌產品既整體評分先~

以★ 作評分,5顆★為滿分,代表最滿意

SOFINA beauté高濃度精華乳液Enriched Emulsion
1     滋潤度 ★★★★
2     滲透度 ★★★★
3     乾紋淡化度 ★★★
4     保濕度 ★★★★

 SOFINA beauté高濃度W雙效抗皺精華素enriched wrinkle essence
1     滋潤度 ★★★★★
2     滲透度 ★★★
3     乾紋淡化度 ★★★★
4     保濕度 ★★★★★

 SOFINA beauté重點提升抗皺眼膜wrinkle sheet pack
1     滋潤度 ★★★★
2     翌日/稍後上妝貼服度 ★★★
3     乾紋淡化度 ★★★
4     保濕度 ★★★★


Sogo及一田快將有減價大家快D去望下啦!

Sofina Official Website: http://web.sofina.com/hk/

2012年11月4日 星期日

對骨骼好D, 行路都快D - RIPPLE瑞一寶羊奶粉全新「鈣 1000」配方

細個已經知道要飲多D因為身體會健康D, 骨頭都既鈣都多D, 特別是女仔BB時會流失好多鈣質好容易出現骨質疏鬆既問題。

愈早吸收充份既鈣質愈好因為身體是在30歲前吸收得最好可以做儲蓄30歲後既吸收量會減少好多

要有足夠既鈣質吸收,, 唔一定只飲牛奶今次介紹下RIPPLE瑞一寶羊奶粉依家新出左全新「鈣1000」配方 100 克奶粉便含有 1047 毫克天然鈣質,並加入維他命AB1B2 等成分對身體更多益處!
有部份人既腸胃會對牛奶產生敏感但係羊奶就唔同適宜對牛奶或豆奶過敏的成人及1歲以上成長中的兒童飲用


羊奶中含有的活性因子──上皮細胞生長因子(EGF有益上皮細胞的生長對身體較敏感或較弱的人特別有幫助。再者羊奶脂肪酸的結構也和牛奶不一樣有研究指出羊奶的脂肪球細胞較牛奶細小約只有牛奶的三分之一且脂肪酸含有較多的中鏈脂肪酸因此羊奶比牛奶更容易消化吸收。長時間喝羊奶更對氣管的保護有很大幫助對於有過敏性體質的人羊奶更是不錯的選擇。
RIPPLE瑞一寶羊奶粉以錫紙密封再以鐵蓋蓋住罐內已經附在膠匙方便控制份量。

羊奶粉的粉末比普通奶粉更幼細及輕身顏色仲好雪白打開蓋已有一陣陣羊羶味!

建議食法是用3茶匙(25)放落水杯內150毫克溫水然後用匙羹拌至溶解於水中。
攪拌後羊奶的口感十分幼滑羊奶帶有少少羶味我建議把羊奶粉混合其他有味的飲品中好似咖啡柯華田好合克等等以遮蓋羶味。

羊奶粉係冬天飲用會更好呀因為羊奶有暖身既作用虛寒體質都一樣岩飲架!

而且羊奶比牛奶既養份好多好睇上面個表就知了你識揀啦!


RIPPLE瑞一寶羊奶粉900  $399.00
於萬寧獨家發售

2012年11月1日 星期四

陪我戰鬥的精神伙伴 - Nescafe Premium White Coffee 雀巢極品白咖啡

每天返到公司第一件事就係去洗乾淨隻杯沖一杯香滑咖啡黎迎接整日忙碌既工作一杯咖啡唔單止令我提神同時亦是一種享受的表現!

咖啡唔建議飲得多一天最多1-2杯就不會對身體有害凡事都要重質不重量咖啡中有好多好好既成份因為咖啡中含有蛋白質、醣類、脂肪、水、纖維、維生素B2、菸 鹼酸及礦物質鉀等營養成分。此外咖啡還含有咖啡因、單寧、亞油酸、生物鹼等有益人體健康的成分。其中咖啡因的含量比茶葉高出二至三倍讓人精神振奮的物質。


點解飲咖啡都係一種享受的表現因為係沖泡的過程中以用其香味去享受悠閒、 輕鬆的氣氛更可以讓人放鬆心情紓解壓力達到消除疲勞的作用。
今次我介紹既係陪了我一段時間既Nescafe White Coffee 雀巢極品白咖啡我已經飲用大約半年了今次好開心PR送來一個禮盒內有一SET咖啡有糖及無糖的雀巢雀巢極品白咖啡及一套讓我DIY的貼紙!
我已經急不及待DIY我的咖啡杯了簡單的一個笑臉來迎接一杯咖啡一個早上!

唔講你可能唔知雀巢咖啡出產咖啡已超過70最新研發既咖啡產品就係極品白咖啡專利的低溫萃取技術把馥郁香濃100%純正咖啡配搭幼滑濃郁的牛奶咖啡演譯淋漓盡致!

而且推出2款口味有糖及無糖系列適合不同口味人士需要特別係我最鍾意無糖系列可以減少糖份吸收多個籍口KEEP FIT!

一包沖一杯先把一包咖啡粉倒入杯內再加入大約以180毫升既熱水攪拌後即可享用.

一邊攪你會發現會有好似LATTE既泡泡顏色較普通咖啡白一點聞落有帶一點點甜甜的牛奶朱古力味.

雀巢極品白咖啡口感幼滑D都唔帶少少炭味及甘香的餘香

喜愛咖啡的你D試下雀巢極品白咖啡!


Nescafe Official Website: http://www.nestle.com.hk/