2014年12月19日 星期五

韓風再次吹襲香港! - SPAO, WHO.A.U & TEENIE WEENIE

韓國最大服裝品牌衣戀集團進駐香港啦!! 係韓國的人氣服裝品牌SPAO, WHO.A.U & TEENIE WEENIE岩岩進駐荃灣愉景新城, 仲係香港第一間旗艦店, 佔地逾四萬呎添!

尋日就舉行左一個簡單的招待會, 等我帶大家望望!

3個品牌的風格不同, 包括:

代表簡約自然的SPAO
充滿加州氣息的WHO.A.U
洋溢浪漫貴族情懷的TEENIE WEENIE


SPAO
作為衣戀集團旗下的快時尚明星品牌,SPAO一直走在潮流的最前線。SPAO主攻大眾化潮流,配合簡約的設計和舒適的質料,強調以親民價錢,贏盡各界口碑,成為中日韓最當時得令之潮流品牌之一,並由韓國最炙手可熱之兩大人氣偶像組合Super Juniorf(x) 擔任代言人。



WHO.A.U
WHO.A.U以充滿陽光的美國加州風情為品牌形象,配合美國都市簡約風格,以舒適的剪裁及用料,配搭自然和諧的色彩,譜出休閒寫意的美式風尚。品牌設計風格糅合了淘金夢、冒險家及嬉皮流浪氣息,繼承了西部時代的開拓和挑戰精神,期望透過時裝來強調個性表達及傳達加州文化生活中的先鋒精神。店內熱賣品包括品牌男女裝HoodiesFleece PantsT-shirt,及女裝連衣裙等年輕潮流必備單品。WHO.A.U一向深受年輕人歡迎,更是韓國大學生最愛品牌之一。



TEENIE WEENIE
TEENIE WEENIE主打學院休閒風格,以玩偶熊作為品牌象徵,具濃厚的美國5060年代流行之優雅氣質。TEENIE WEENIE MAN以英倫風格主攻中高檔市場,設計概念來自英倫學院的貴族風格; TEENIE WEENIE WOMAN則是以美國上流社會的傳統風格為品牌形象,適合一眾喜愛西方文化、具時尚及浪漫氣息的年輕人,而品牌亦直深受年輕一代的喜愛。另外,品牌更推出同樣洋溢英倫浪漫風格的時尚配件及家居系列。



旗艦店真係好大, 3個品牌中我最愛WHO.A.U, 大眾化DESIGN及親民價錢, 質地亦唔錯添!


旗艦店於2015116日舉行盛大的開幕禮, 並邀請韓國天團Super Junior成員擔任開幕禮嘉賓, 相信當日一定水洩不通了!!!



旗艦店詳情如下:

試業日期:20141219日起
營業時間:早上11時至晚上9
店鋪地址:
SPAO - 荃灣愉景新城 L1&L2 2013-18
WHO.A.U 荃灣愉景新城 L2 2006-10
TEENIE WEENIE 荃灣愉景新城 L2 2011

香港SPAO Facebook Page www.facebook.com/spaohongkong
香港WHO.A.U Facebook Page www.facebook.com/whoauhongkong
香港TEENIE WEENIE Facebook Pagewww.facebook.com/TeenieWeenie.HK


免責聲明:
產品由衣戀集團提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

2014年12月3日 星期三

換個髮型, 煥然一新! - LUCIDO-L 試用專車之「美髮造型教室」!

上星期LUCIDO-L 試用專車係太子出現, 我上車玩左一節「美髮造型教室」, 仲即場做左MODEL, 因為我本身頭髮又薄又幼, 所以頭髮會好貼頭形及面形, 導師只係單單用左個產品, 髮型就煥然一新了, 成個人唔同曬!



第一個產品先用了輕柔亮澤美髮油, 佢蘊含摩洛哥堅果油, 以如深海10,000米的高壓處理, 令髮油更易推開、均勻滲透每根髮絲, 令秀髮重現柔順亮澤, 彷如羽毛般輕盈, 於指間飛舞。



- 閃亮柔順觸感配方:於髮絲表面形成極薄保護膜,令髮絲柔順亮澤、輕爽不黏膩。
- 防禦紫外線配方:高效保護秀髮免受日光侵害。
- 抗熱力配方:保護秀髮免因吹髮而變得乾燥。
- 淡淡花香味,清新怡人。

先用佢黎保護髮絲, 踢走乾旱感, 仲有光澤係髮面, 而且香噴噴! 用後頭髮無感覺到有沈重感, 仲有D彈力添.

之後就可以開始造型啦, 今次用了豐盈空氣感髮蠟 (深粉紅色)黎改善頭髮扁平的情況.



豐盈空氣感髮蠟可以塑造豐盈空氣感, 方法如下:
[頭頂] 以指尖抓鬆及提拉髮根,塑造豐厚感。
[兩側] 由下向上抓握,均勻塗上髮蠟,加強豐盈效果。

只要提出少量放於掌塗勻, 再於頭髮上印上, 亂頭髮, 就可以做出蓬鬆的感覺, 如果耐左而造型唔靚, 可以隨時再執執佢, 髮蠟唔會失效架.

最後要噴番一個定型噴霧, 我用上了Designing air持久定型噴霧, 能固定造型效果。若想加強某部份的定型效果, 可於該部份多噴幾次。



只係幾分鐘, 我成個人唔同曬啦!



Lucido-L仲有好多唔同造型產品, 上佢地FACEBOOKWEBSITE睇下啦!



Lucido-L HK 網址:https://www.lucido-l.hk

免責聲明:
產品由Lucido-L提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog