2015年11月6日 星期五

一個盒子照顧了全身所需 - Glamabox 9月份盒子

今次的Glamabox盒子, 延續了5月盒子的青檸柚子味, 繼用完Noelle青檸柚子身體磨砂後, 我十分喜歡它的香味, 還買了hand cream, 今次盒子中有Noelle的青檸柚子沐浴露! 我整套收藏了!

今次9月份盒子內有較多的sample size產品, 最吸引還是100MLNOELLE青檸柚子沐浴露, Juice Beauty的潔面凝膠及精華.


包括了以下10個品牌的產品:
- NOELLE 青檸柚子沐浴露
- Ysyoo 蝸牛液細胞修復面膜 1
- Juice Beauty 有機青蘋果煥膚美白潔面凝膠 15 ml, 有機幹細胞抗皺精華 7.8 ml
- LIVING NATURE 深層清潔面膜 5 ML
- TIMELESS SECRET 透淨潔顏泡沫 1.5ML, 多重活性青春精華素 1ML, 賦活再生保濕乳霜 1ML
- Jane Iredale -  熣燦滋潤豐唇蜜 (Forever Peach) 1.5 g, Glow Time Mineral BB 粉底霜SPF 25 2 ml
- BAKEL 骨膠原緊致精華 3 ml, 淡斑美白再生精華 3 ml, 去角質滋養抗皺面膜 3 ml
- ADVANCED 煥彩潔面乳 3 ML, 煥彩精華霜 3 ML, 煥彩保濕露 3 ML, 瞬間煥彩賦活面霜 3 ML, 瞬間煥彩賦活眼霜 3 ML
- Dermacol ENJA 緊緻提升胸部按摩乳 5 ml, ENJA 塑身緊緻美體乳 5 ml, 平滑妝前打底乳 2 ml, Botocell 活能提升修護霜 3ml
- SKIN & CO 松露金護理精華液 5ML

我不再每個產品介紹特性了, 可以到呢到睇:

第一件要試當然是Noelle, 當中有溫和潔淨因子及蘆薈成分, 容易起泡, 整個浴室都佈滿了淡淡的西柚味, 把整人的屈結解開, 成個人舒服曬!

沐浴時再用了Juice Beauty的有機青蘋果煥膚美白潔面凝膠潔面, 用一蚊銀的份量, 加少少水就有輕微的泡泡, 足夠洗乾淨全面, 用後皮膚舒服又唔乾, 我都鍾意用呀!

Juice Beauty另有一支有機幹細胞抗皺精華, JELLY狀沒什麼香味的, 搽上面極快吸收, 吸收後仲好似無搽野一樣地清爽, add on face cream都唔heavy.


盒中有一片Ysyoo的蝸牛液細胞修復面膜, 面膜分為上下2, 係透明啫喱面膜, 可以緊同面形又唔會走位, 用後皮膚高度滋潤, 秋冬用真係超正!!


另一天早上, 用了TIMELESS SECRET3個產品: 透淨潔顏泡沫 1.5ML +多重活性青春精華素 1ML + 賦活再生保濕乳霜 1ML

一次份量, 完成早上的skincare step, 淺嘗3個產品, 第一次都覺得唔錯.


其餘日子, 我用了SKIN & CO的松露金護理精華液, 用上松露做SKINCARE真係第一次聽, 松露本身已經貴重, 再以其特性而研發出來的新配方, 而且由意大利翁布里亞精心手工製作而成, 更加珍貴.

精華液更特別的是-----它是椰子味的!! 乳白色的乳液質地, texture幾厚身, 保濕度好高, 不用再搽face cream都足夠, 我最鍾意佢隻香味, 餘香整整留幾小時!


ADVANCED附上了5個產品, 分別是潔面乳, 精華霜, 保濕露, 賦活面霜及眼霜, 用了5個特別小的膠瓶裝著, 打開蓋子, 少於一次份量, 精華霜及面霜還覺得過份少了, 用半塊面罷……實在感覺不良, 放棄使用了.


BAKEL亦有3sample, 分別係骨膠原緊致精華 3 ml 淡斑美白再生精華 3 ml 去角質滋養抗皺面膜 3 ml. 先試了去角質滋養抗皺面膜, 只要敷5分鐘即可, 質地好特別, 有點似鬼口水的, 敷得太厚會滴落黎.

淡斑美白再生精華味道較難聞. 但我幾鍾意骨膠原緊致精華, 好滋潤, 用完唔駛再搽face creamOK~


Dermacol附有4sample size的產品:
ENJA 緊緻提升胸部按摩乳 味道帶點東南亞風味, 少份量已經足夠, 輕易推開亦很快吸收, 完全不黏笠, 再穿上衣服都無問題.
ENJA 塑身緊緻美體乳 好香呀, 香味亦算舒服, 質地又薄, 吸收後留有光澤的.
平滑妝前打底乳及Botocell 活能提升修護霜有待日子使用.


盒子今次有2Jane Iredale產品, 我早係幾年前已經接觸呢個礦物彩妝品牌, 仲自己買過佢product, 好好用架!


Living Nature的唯一產品是深層清潔面膜, 一個白泥狀的面膜, 好輕好軟滑的, 薄薄搽開等20分鐘, 用後皮膚有一點點乾, 去油很好~



Glamabox定期都會推出不同品牌及Topic既盒子俾大家去選購, 要密切留意啦!

Glamabox購買網址: http://hk.glamaclub.com/

免責聲明:
產品由 Glamaclub 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言