2015年2月26日 星期四

全新美白觀點, 凝做水漾美肌 – Lancome Blanc Expert 全方位瞬白亮肌系列 及 UV Expert 防禦抗曬系列

首先問下大家, 當你見到朋友或行街時, 你會最先留意佢邊個地方? 面部? 衣著? 高矮肥瘦? 原來有研究指出, 發現當人觀察他人容貌時, 視線有90%時間都是停留在面部的三角區, Lancome就叫佢做「亮肌三角」!


「亮肌三角」係:
1) 從眉峰拉出一條平衡線至兩邊髮際。
2) 再從兩邊髮際開始拉一條直線, 貫穿顴骨至下巴中央。
3) (1)(2)形成的倒三角形部位便是「亮肌三角」!

「亮肌三角」亦係最易接觸到陽光的部位, 最易出現色斑問題, 所以今個月Lancome推出左全新Blanc Expert 全方位瞬白亮肌系列 UV Expert防禦抗曬系列, 由早上護膚過程的第一步至完成化妝的最後一刻, 都可以擊退色素沉澱問題, 好似朝露中的玫瑰一樣, 重現白裡透紅的水漾美肌!

全新亮白系列由三個步驟組成︰
一、擊退色斑 包括 瞬白亮肌精華補濕水 升級版瞬白亮肌精華
二、防護肌膚 包括 全方位防禦抗曬粉嫩妝前隔離霜 全方位防禦抗曬清爽乳霜
三、點亮膚色 包括 瞬白亮肌氣墊粉底, 瞬白亮肌粉餅, 瞬白亮肌蜜粉 瞬白亮肌玫瑰胭脂


我先試用其中3個產品啦!


STEP ONE擊退色斑 - BLANC EXPERT Brightness Diffusion Essence in Lotion 瞬白亮肌精華補濕水

瞬白亮肌精華保濕水蘊含:
-          薄荷、玫瑰及龍膽花精華, 抑壓肌膚中的發炎訊號分子, 藉此減輕會導致色素 沉澱的其中一個元凶。
-          Actyl P, 抑壓黑素細胞的作用, 減少黑色素生成。
-          Aquatoryl, 在肌膚表面形成「水漾」光澤, 塑造亞洲女性最渴求的飽滿肌膚效果。


質地係薄薄的透明乳液狀, 帶有香味, 我會倒係化妝棉用, 再敷係較乾的地方等一陣, 皮膚用後幾滋潤, 唔笠亦好舒服, 皮膚光亮度亦有提升, 為下一步做好準備.

STEP TWO防護肌膚 - UV EXPERT XL-SHIELDTM Healthy-Rosy Beauty Base 全方位防禦抗曬粉嫩妝前隔離霜 SPF50 / XL UVA / PA++++

UV Expert XL-Shield Healthy-Rosy Beauty Base 全方位防禦抗曬粉嫩妝前隔離霜質地輕盈無油, 細緻粉紅色底妝液經搖晃後使用, 為肌膚注入清爽感覺, 在肌膚表面融化, 形成無形的玫瑰光澤。同時讓肌理回復纖細, 縮細毛孔, 讓膚色均勻剔透,讓肌膚白裡透紅, 令彩妝更貼服.

妝前隔離霜可以單獨使用, 亦可以於化妝品前使用, 上妝更容易, 妝容更持久完美!

SHAKE幾下就可以用了, 粉紅色的隔離霜已令我醉倒了! 搽上面厚度岩岩好, 亦有足夠的滋潤度, 唔似其他甘會乾爭爭, 而且有輕微調色功能, 膚色更粉嫩細緻!

而皮膚亦做好READY, 可以再化妝啦! 我亦試過單用唔化妝, 肌膚全日都無乾燥感!

STEP THREE點亮膚色 - Blanc Expert Cushion Compact 瞬白亮肌氣墊粉底 SPF 23 / PA ++

粉底液含有美白護膚成分SYMWHITE及補濕成分, 係化妝時, 同時護膚, 透氣海綿咕𠱸中含大量空氣, 每次取出的分量都剛剛好, 搽上一層又得, 掃上多層更可塑造最佳遮瑕效果.

而附有的粉撲特別為配合粉底質感而設計, 表面平滑, 採用聚氨酯製造, 造型經過精密計算, 不會取出過多粉底液而浪費左.


輕輕把粉撲按壓係海綿咕𠱸, 已可以取出半邊面份量的粉底, 粉底質地十分幼滑, 粉撲表面亦十分好推, 推一下已經又薄又平均甘覆蓋全面, 而粉底十分容易溶入皮膚, 我揀選的顏色跟我肌色十分MATCH, 化完妝都極之自然, PREFECT!

我亦會於眼底拍多幾下粉底, 可以減淡黑眼圈呀!


以上圖片有BEFORE AND AFTER的效果, 化妝的那邊明顯有提亮膚色的效果, 還帶光澤, 化妝後幾個鐘都無變色及甩粉, 唔錯唔錯!!

瞬白亮肌精華補濕水 $580/150ml
升級版瞬白亮肌精華 $760/30ml
全方位防禦抗曬粉嫩妝前隔離霜 $410/40ml
全方位防禦抗曬清爽乳霜 $410/30ml & $550/50ml
瞬白亮肌氣墊粉底 $290/refill; $100/case
瞬白亮肌粉餅 $370/refill; $100/case
瞬白亮肌蜜粉 $360
瞬白亮肌玫瑰胭脂 $330


免責聲明:
產品由 Lancome提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

2015年2月24日 星期二

頭髮護理不可勿視 - Rejoice 抗護焗油精華髮膜

新年剛剛過去, 除左買新的衫褲鞋襪之外, 妝容及儀表都好緊要, 有時一年見一次親戚朋友, 都唔好太失禮麻.

每個人的髮質都唔同, 長短乾油幼硬都有, 我自己的髮質就係又幼又乾的長髮, 毛燥問題就最困擾我.

今次試用了P&G的品牌 – Rejoice抗護焗油精華髮膜, 佢特別針對燙染受損、毛躁、乾澀髮質使用, 令頭髮回復水潤順滑, 有效撫平毛躁問題.


Rejoice 抗護焗油精華髮膜的PACKING單手都可以打開, 取出封住蓋子的圓蓋, 內裡係白色的髮膜, 香味十分濃郁, 整個TOLIET都充滿了香味, 幾舒服架.

把洗乾淨的頭髮薄薄甘搽勻髮膜, 我會特別注重髮尾部份, 搽多少少, 等待3分鐘, 3分鐘我會細力按摩髮尾, 希望吸收得好D. 時間夠了就可以過水啦~


過水時頭髮十分順滑, 不需要梳理都唔打結. 用後頭髮不會過份的重身, 仍有彈力, 頭駛感覺輕盈順滑, 帶有光澤感, 髮質水潤, 毛燥問題亦大大改善! 改善毛燥及打結問題可以KEEP到一整天, 感覺唔錯呀!

建議一星期使用2次髮膜, KEEP住好髮質!

Rejoice 抗護焗油精華髮膜- HK$39.9


免責聲明:
產品由 P&G公司 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

2015年2月15日 星期日

注水的藍精靈 - Olay Aquaction 水漾肌底精華露 及 長效保濕凝露

春天來了, 不過天氣比冬天時更乾燥, 呢幾日都係黃色/紅色火災危險警告, 對我乾燥肌來說簡直是惡夢, 如果用了不夠保濕的產品, 我可以說要1小時補一次CREAM才足夠!!

剛剛收到了Olay Aquaction2個新產品, 包括了水漾肌底精華露長效保濕凝露, 為我乾燥的肌膚做好準備.


Olay Aquaction水漾肌底精華露含微分子保濕前導因子, 可以滲透直達肌底, 500%水潤提升度, 同時增強肌膚的修護力, 從根源改善肌膚. 產品含有維他命B3, 橄欖精華及白百合萃取, 可以保濕抗氧及穩定肌膚.

我最欣賞Olay新出的智能定量滴管, 只需要輕轉瓶蓋, 直到按鈕彈起, 滴管即可智感定量吸取一次所需的用量, 不用再自己PUMP!


水漾肌底精華露係半透明無色的, 有香味的, 質地好快被吸收了, 最初用有少少拮的感覺, 用了2天就沒有了, 本來極乾及有少少甩皮的面部有2天後已經見到有改善!

我仲配合埋Olay Aquaction的長效保濕凝露一齊用, 佢蘊含聚水能量因子, 能助肌膚補水及鎖水, 並幫助改善肌膚保濕能力. 20倍高濃度保濕精華及植物萃取精華(蘆薈及小黃瓜), 提供24小時保濕效果.

長效保濕凝露係粉藍色GEL狀的質地, 十分輕盈, 亦同樣帶有香味. 只需要少量就可以搽勻啦! 我會建議搽多少少, 厚身少少等佢慢慢吸收, 會有更佳的保濕效果. 如果係敏感肌, 可以放入雪櫃雪下先用, GEL狀質地可以當一層MASK甘敷, 有助鎮靜皮膚添.


2者配合一齊使用會較為長效保濕, 加埋都係$300左右, 可以一試呀!

OlAy水漾肌底精華露 (HK$189.9) + OlAy長效保濕凝露 (HK$129.9)

OlAy水漾系列Official Website:

免責聲明:
產品由 P&G公司 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog