2015年7月23日 星期四

寶寶一試愛上 - Nestle雀巢Gerber嘉寶牙仔餅及肉桂獸型曲奇餅

Nestle雀巢旗下有多個品牌的嬰幼食品, 今次我就試食到Gerber嘉寶的餅乾食品.

Gerber嘉寶係美國產品, 已經有超過80年歷史, Gerber嬰幼兒食品不含防腐劑, 每款原材料均在新鮮採集及處理後立即包裝, 確保衛生及保持食品中最佳的營養, 所以每款嘉寶®嬰幼兒食品可保存約1年或以上而依然保存住其中的好營養.

Gerber嘉寶有不同產品, 適合不同BB的需要, 而今次試食的餅乾係為12-36個月, 已經識得行路的BB而設計的. 分別係牙仔餅及肉桂獸型曲奇餅.


先試牙仔餅, 紙盒包裝, 內有膠袋裝住牙仔餅, 大約有十幾塊, 營養標籤顯示大約一塊牙仔餅有2g糖份.

牙仔餅大約7CM X 3CM, 唔係好硬, 質地有少少軟身, 唔係爽脆的質地. 小朋友可以自己攞住食, 不會有太多餅乾碎, 亦不似其他牌子有"鬼食泥"的情況, 質地唔錯! 牙仔餅不太甜, 有點似普通麥味餅乾, 配以奶進食會可能更好味~


而肉桂獸型曲奇餅, 本身膠袋已有拉鏈封口, 食完ZIP埋就可以存氣, 我最鍾意呢款包裝!

肉桂獸型曲奇餅有多種不同動物形狀, 大個的小朋友可以教學用. 我家13M的小BB就睇唔明了. 一包大約肉桂獸型曲奇餅30-40, 營養標籤顯示大約2塊牙仔餅有2g糖份.


打開包裝已經好香肉桂味, 一塊4CM X 3CM, 質地較為爽脆, 啪一下就斷了, 仔仔超級鍾意食, 因為好香都幾甜, 個人覺得甜度較高.


依家日日都要扭計食肉桂餅, 俾少一陣都會發脾氣, 真係食上引了!!!



免責聲明:
產品由 mybb.com.hk 送出, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見, 並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛, 本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

2015年7月7日 星期二

每天都可以溫和去角質 - Dermacept by Dr. Zein Obagi Peel Complex 複合煥膚10 美容液

大家平時點樣係屋企做PEELING? 我就通常都會用磨砂, 1星期做1-2, 但揀溫和又要傷皮膚的磨砂唔係太易, 近日發現 Dermacept by Dr. Zein Obagi 就出左一支 "可每天使用" "溫和" PEELING ESSENCE - Dermacept by Dr. Zein Obagi Peel Complex 複合煥膚10美容液.


佢有獨特弱酸性「5酸」配方 + Daily Peel」去角質配方, 可以每日使用, 抹一次就得!

5酸」成份係「植酸(肌醇六磷酸)」、「葡萄酸」、「檸檬酸」、「乳酸」、「乙醇酸(羥基乙酸), 能從根源逐層解決肌膚問題, 分別於角質層表層、 中層、基底層以及整體肌膚發揮軟化作用, 真正有效溶解老化角質及暢通毛孔, 提升皮膚吸收力, 改善暗啞粗糙問題。

而「Daily Peel」去角質配方, 結合「Exo T 氫化卵磷脂」, 蘊含豐富的高效滋潤及修復份子,能滲透至肌膚底層, 其分泌的稀少多糖能在每天微煥膚同時迅速恢復皮膚的屏障功能, 防止水份流失, 為肌膚溫和去角質之餘, 更添上一層保護膜, 抵禦外來刺激侵害。


複合煥膚10美容液使用了PUMP, 更方便每天使用, 只要於潔面後, 把複合煥膚10美容液PUMP於化妝棉上, 由下至上均勻塗抹全面即可, 而鼻翼位可以重覆打圈抹數次. 最後使用自己的爽膚水/精華及面霜就可以了.


PUMP出來是奶白色的乳液狀, 有淡淡花香味道, 性質十分溫和, 絕無刺痛及刺激感覺, 就好似把LOTION搽上面一樣的.

用了1星期, 已見到平時成日甩皮的鼻翼無左死皮仔, 而且皮膚光澤度有所改善. 因為皮膚吸收得好左, 皮膚狀態都好左!

一支180ml應該可以用3個月左右~ 價錢好OK!



Dermacept by Dr. Zein Obagi Peel Complex 複合煥膚10美容液 $525/180ML



Dermacept by Dr. Zein Obagi 網址:www.dermacept.com.hk

Dermacept by Dr. Zein Obagi Facebook: https://www.facebook.com/dermacept


免責聲明:
產品由 <A BitterSweet Life - Syreeta> BLOG送出, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見, 並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛, 本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

2015年7月1日 星期三

輕盈水漾的肌底液 - Biotherm Life Plankton™ Essence 水源再生活膚源液

Biotherm早於上一年已經推出肌底液, 就係呢支 - Biotherm Life Plankton 水源再生活膚源液啦~ 我終於有機會試到佢了!


呢支肌底液擁有皇牌護膚成分Life Plankton 水源再生因子, 擁有8項專利保護架! 佢就係呢支肌底液重要關鍵.

Life Plankton 水源再生因子擁有刺激細胞再生的功效:透過促進主要表皮細胞 角質細胞的繁殖及凝聚力, Life Plankton 水源再生因子成為少數擁有多重修護肌膚特質的活性成份, 能擔當紓緩肌膚泛紅、不適及抵禦外來侵害等重要角色。同時, Life Plankton 水源再生因子與皮膚天然儲水成分NMF(天然保濕因子)極度相似, 能強效加快肌膚細胞再生, 孕育出新生肌膚,全面改善肌膚質素。

佢仲係來自法國添!  MADE IN FRANCE!


水源再生活膚源液的質地比較水狀, 帶有香味的, 味道清新不會過濃, 因為質地係水狀, 要適量地分數次放於手上再拍上面, 吸收得好快, 而且會番下淡淡香味, 皮膚用後不會笠, 都幾清爽的, 我建議在較乾的部位用沾濕的化妝棉敷一陣, 立即會見到皮膚飲飽水一樣的.


用完水源再生活膚源液, 要搽上自己的精華素及面霜呀!

用左幾日已經覺得缺水問題及毛孔有改善, 亦減少了泛紅及因乾燥而甩皮的情況, 感覺唔錯!!

Biotherm Life Plankton Essence 水源再生活膚源液除左有原裝125ML, 仲有200ML裝架, 更加抵用!!

依家仲可以上網換領試用裝添: https://www.biotherm-lpe.com/index.php?task=form


Biotherm Life Plankton 水源再生活膚源液
售價: HK$480 / 125ml
     HK$610 / 200ml


Biotherm HK網址: http://www.biothermhk.com/tch/


免責聲明:
產品由BeautyExchange x Biotherm邀請試用, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見, 並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛, 本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog