2016年12月6日 星期二

專為寶寶肌膚而設 - NIVEA® BABY天然舒緩潔膚沐浴乳及潤膚乳

囝囝皮膚性質一直都係乾燥, 隨便係佢腳到用指甲畫一下, 都一定有白線, 我成日笑佢可以係佢皮膚畫畫.

今年秋天, 我就試用左NIVEA® BABY天然舒緩潔膚沐浴乳及潤膚乳.


NIVEA® BABY天然舒緩潔膚沐浴乳及潤膚乳蘊含有機認證的乳木果油,有效促進表皮細胞再生。蘊含ω-6脂防酸,鎮定舒敏同時,滋潤肌膚。其特殊配方專為維持肌膚皮脂膜平衡而設計,可以幫助修復寶寶嬌嫩肌膚的天然保護層.


整個NIVEA BABY系列都係德國製品, 信心保證. 仲係無防腐劑, 無酒精, 無色素, 無添加, 親和肌膚pH, 低敏性配方, 降低過敏風險。

NIVEA® BABY天然舒緩潔膚沐浴乳係淡白色的, 帶有NIVEA專屬的香味


易於起泡, 加水捽幾下已經好多泡泡, 更加方便塗抹, 而且洗頭都可以,我無特別再過水, 就甘沖一下無泡就可以抹身了. 皮膚留有淡淡香味, 好舒適, 皮膚亦好柔軟, 有足夠滋潤度!


係抹乾身後, 我們會立即搽上NIVEA® BABY天然舒緩潤膚乳, 香味如一, 潤膚乳較稀, 少量已經足夠. 搽上皮膚後好快吸收, 而且十分薄身, 用後皮膚帶在少少光澤.


仲可以用潤膚乳一齊親子, 你幫囝囝搽, 佢又幫你搽, 又溫馨又開心, 感情係甘樣儲返黎架!



NIVEA Official Facebook: https://www.facebook.com/nivea.hk/

免責聲明:
產品/課程由 She.com 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言