2016年12月7日 星期三

衛保家(RespoKare)再添新成員 – RespoKare 5層防污染口罩Anti-Pollution Face Mask

現今空氣質素每況愈下, 有時想睇清楚個天氣, 都有一層霧遮蓋住, 其實個D係微細懸浮粒子(PM2.5), 更加係殺手, PM2.5的濃度增加, 自然死亡率便增加, 足以致命 (有數據架!).

衛保家(RespoKare) 就全新推出左5層防污染口罩Anti-Pollution Face Mask, 分別推出了大人版及小童版的5層防污染口罩.


5層獨有過漏可以阻隔98%的微細懸浮粒子(PM2.5). 仲可以過濾90%的二氧化氮(NO2)和其他有毒氣體,包括二氧化硫(SO2. 係現時市場獨有的口罩!


口罩仲有一個特別設計, 叫做Pollution Indicator System, 係一粒獨立指示器, 貼係口罩外面, 會跟隨空氣質數而改變顏色, 甘你就知道空氣質素有幾差.


大人版口罩係一包3, 獨立包裝的. 口罩較為厚身, 鼻位有海棉及鐵夾, 整個口罩可以緊緊覆蓋面形, 不易漏氣,


小童版口罩同樣係一包3, 獨立包裝的. 3個不同花紋, 更加吸引小朋友配帶. 囝囝仲細, 口罩有點鬆, 不過十分欣賞佢係鼻位的海棉特別軟的, 同埋2邊翼位改用了柔軟身料, 更加岩寶寶幼嫩肌膚.




衛保家(RespoKare) Website: www.RespoKare.com



免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言