2016年5月31日 星期二

中西合壁的內服護髮產品 - 維特健靈 「維新烏絲素」Vita Hair

上個月介紹過維特健靈外用的護髮產品, 今次就講下內服的護髮產品啦~

「維新烏絲素」是針對內在調理的健髮產品, 使用中醫角度去調理身體, 再配合名貴中藥提煉成膠囊.

係中醫角度黎睇, 頭髮可以反映到體內臟腑氣血的變化, 例如肝腎血氣弱時, 頭髮就會得不到足夠營養, 引致脫髮、白髮、髮尾開叉等等問題.

維特健靈的「維新烏絲素」可以強化肝腎、補氣血為主,能促進血液循環,增強毛囊細胞微細血管帶氧運作,加強肝腎機能,活化毛囊細胞,令頭髮得到充足養份而茁壯生長,保持濃密健康。 每粒「維新烏絲素」均使用了野生制首烏、靈芝、當歸、肉蓯蓉、女貞子、墨旱蓮、菟絲子、龜板等名貴中草藥提煉成, 每日3粒, 分3次服食, 慢慢就會見到身體的改變及頭髮改善.



制首烏 :何首烏味甘、澀,藥性微溫,歸肝、腎經,具補益精血、固腎烏鬚的作用,對於一切由於肝腎精血不足而致的症狀,例如脫髮白髮、頭暈目眩、心悸失眠、腰膝酸軟、女性不調等問題均有良效。

當歸: 當歸是傘形科多年生草本植物當歸的根,為傳統常用的補血藥,藥味甘、辛,藥性溫,歸肝、心、脾經,能補血活血、調經止痛,有助促進心血管循環系統健康,亦常用於調理女性週期不調。

肉蓯蓉: 藥性溫,歸屬腎、大腸經,能補腎陽、益精血、潤腸通便,主治腎陽不足引起的不適,例如腰膝酸軟、筋骨無力、耳聲嘈雜、虛風眩暈等,亦可改善腸燥便秘,常與巴戟天、杜仲等同用。

龜板: 滋陰潛陽、益腎健骨、固經止血、養血補心,主要用於腎虛所致的骨痿、腰酸、崩漏等,亦會用於陰虛動風症,如頭暈、耳聲嘈雜、盜汗等症狀。

女貞子: 傳統認為能補肝腎之陰、烏鬚明目,常用於肝腎陰虛所致的鬚髮早白、目暗不明、腰酸耳聲、陰虛發熱等,常與墨旱蓮同用,因藥力平和,須緩慢取效。

墨早蓮: 有效補肝腎陰,涼血止血。有助解決肝腎不足,頭暈目眩,鬚髮早白等病証。當代用於主治腎虛所致的牙齒鬆動、鬚髮早白、眩暈、耳聲嘈雜、腰膝酸軟等,常與女貞子同用。

靈芝: 屬於多孔菌科植物,於《神農本草經》列為上品,認為「久食,輕身不老,延年神仙」,記載有赤芝、黑芝、青芝、白芝、黃芝、紫芝六種,主要功能是補中益氣,養心安神,用於虛勞羸弱、食欲不振、心悸怔仲、失眠健忘以及咳痰喘息,久嗽不止。現還用於促進心腦血管系統健康,以及改善神經衰弱、慢性呼吸系統毛病等。


成份確保係全天然的,絕無副作用,可以安心長期服用架!

每粒藥丸都有vitagreen的文字.


使用GMP膠囊, 主要的供應商是美國輝瑞藥廠屬下的CAPSUGEL訂購, 唔需要擔心質量問題.


老公長期有工作壓力, 2邊M字額係近年脫髮嚴重, 我俾佢食左「維新烏絲素」一個月啦, 脫髮問題有輕微改善, 持終內服中藥需要一段時間的調理, 不是會立即見到成效, 但見佢面色好左, 應該有唔錯的效果.

維特健靈 Official Website 專門店資料: https://www.vitagreen.com/zh/

維特健靈 Official Facebook: https://www.facebook.com/vgvitahair/



免責聲明:
產品由 維特健靈 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

2016年5月19日 星期四

香港也食到傳統西班牙菜 - Sabor Private Kitchen 私房菜

地方細細, 只有5張檯, 環境清靜闊落, 終於BOOK到位一試大廚Mark Wong的廚藝. 佢煮得一手傳統西班牙菜色, 於是約埋三五知己一齊黎試下

小食 酸橄欖 蒜汁薯仔

等緊朋友黎, 已經奉上2小碟, 淡淡的蒜汁沙律醬拌入薯仔粒. 橄欖有2, 青欖和黑欖, 味道差不多, 只是口感大個較軟, 一個較硬, 有酸酸的口感.


另外小食還有蕃茄蒜蓉多士 Garlic Tomato Toast, 在薄法包上搽上凍的蕃茄蒜蓉醬, 蕃茄蒜蓉醬晶瑩透明的, 有輕輕的蒜香, 帶清新的口感, 可惜多士有點浸淋, 如果脆口更好.


Starter – Grilled Cuttle Fish with Green Allioli Foam

睇落以為係薯仔, 原來係墨魚, 切成CUBE SIZE炒香, 墨魚岩岩好熟, 完全無overcook, D根都無! 另外配上打成氣泡的蕃茜蒜蓉醬, 彈牙又大粒的墨魚再沾上又輕又綿的醬汁, 口感更有層次.醬汁只帶點點蒜味, 不會過濃!


頭盤 – Garlic Shrimp 橄欖油炒蒜片蝦

滾滾的橄欖油上有炒香左的蒜片及海蝦. 超級的香噴噴!!!
雖然好似係滾油入面, 蝦肉仍然無overcook, 新鮮彈牙, 食落亦不覺得油膩.


頭盤 –  Portobello Mushroom Benedict 烤大啡菇水波蛋

水波蛋放於已烤的大啡菇上, 再輕輕焗過, 下面還有火箭菜及藍莓汁, 層層疊起後,  輕輕切開, 蛋汁慢慢流出來,  大啡菇非常JUICY, 蛋汁好香, 藍莓汁配上大啡菇更美味. 食落口一言難盡, 超級都好味!!! 全部朋友頓時鴉雀無聲, 大家都沈醉於水波蛋中.


- Wild Mushroom Soup

用蘑菇打碎, 仍然有一粒粒的蘑菇粒, TOPPING係蛋白MOUSSE及少少黑松露油, 3樣攪拌後, 讓黑松露把蘑菇味帶出來, 粒粒的口感, 慢慢散出蘑菇香氣, 整體味道較淡一點.


中場小食 - Mix-fruit Sherbet雜莓雪葩

用雜莓製成的冰砂, 上面放了$一粒黑醋魚子, 非常清新, 通常用於兩道菜之間, 作為清除味蕾餘味及去油膩感覺之用, 果然整個口腔都煥然一新, READY FOR NEXT DISHES!!


主菜 - Black Rice with Red King Prawn  墨魚汁海鮮飯配西班牙紅蝦

一隻手掌甘長的西班牙紅蝦, 被譽為世界上最好吃的蝦, 居於西班牙深海2000, 切開蝦頭已經流出蝦膏, 蝦肉鮮甜, 比較. 帶子及魷魚圈十分新鮮, 帶子鮮甜, 魷魚圈彈牙. 原來墨魚汁飯入面都有粒粒魷魚切粒, 差唔多啖啖都有添!


主菜 - Chicken with Pepper

熱燙燙的鐵碟內, 用橄欖油炒香了的3色椒及煙肉放底, 半隻春雞放頂再焗過. 再配上牛油果乳酪蕃茄醬.

店員介紹要連埋下面的3色椒 一齊食, 味道會BALANCE . 春雞好厚肉亦鬆化, 皮薄肉香, 牛油果乳酪蕃茄醬味道較清新. 用黎平衡肉的油膩感十分好.


來到最後的甜品環節 2款可選, Catalan CreamEgg Flan with Citrus Strawberry Sauce

Catalan Cream係西班牙傳統甜點, 外表同焦糖燉蛋無分別, 表面有燒溶了的黃糖, 十分脆, 下面的蛋食落極之軟滑, 帶有檸檬香味.  店員過蛋係無焗過架, 我估係蒸的


Egg Flan with Citrus Strawberry Sauce就係焗焦糖蛋白, 切成厚度約1CM, 表面淋上察過的士多啤梨汁.

店員說材料只有蛋白, 奶及焦糖, 食落口感極似CHEESE CAKE!! 滑滑的, 濃郁奶香味, 加上酸酸的士多啤梨汁, 十分醒胃, 亦為此晚餐劃上完美句號!


2位大廚馬不停蹄為4檯客人準備晚餐, 每碟都有驚喜!  店員亦會為大家介紹各個美食/食材及食法, 真係好抵食!



 Sabor Private Kitchen
地址: Rm 601, 6/F, Cheungs Building, 1-3 Wing Lok Street, Sheung Wan, Hong Kong
Tel : 2481 8828



Sabor Private Kitchen Website:  http://www.sabor.com.hk/
Sabor Private Kitchen Facebook: https://www.facebook.com/saborprivatekitchen


免責聲明:
產品/課程由 Sabor Private Kitchen 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

2016年5月17日 星期二

溫和呵護BB肌 - 屈臣氏嬰兒有機金盞花清潔及護膚系列

Baby Naturals by Watsons近日推出自家的金盞花系列, 使用了有機認證金盞花萃取精華, 再加入乳木果及蜂蜜等天然滋潤成份, 產品由澳洲製造, 成份Paraben類防腐劑、矽、礦物油、酒精等有害成份!

金盞花常見於嬰兒用品中因為金盞花能有效舒緩及修護容易紅腫及敏感的肌膚而且具有殺菌、消炎及天然抗氧化功效,  特別係濕疹產品內不難找到金盞花的蹤影.



而且經皮膚科測試,溫和低刺激配方可長效保濕、舒緩及修護肌膚, 岩曬皮膚幼嫩的BB使用!
最緊要係, 價錢親民!!

屈臣氏嬰兒有機金盞花系列包括了:

-          洗髮沐浴露 (250ml) - 建議零售價:$31.5
-          潤膚露 (250ml) - 建議零售價:$56.9
-          潤膚霜 (100ml) - 建議零售價:$ 49.9

-          按摩護膚油 (100ml) - 建議零售價:$68.9


囝囝本身皮膚係乾性, 就算潮濕天氣, 佢皮膚都可以用手指寫字.

囝囝一收金盞花系列, 已經羅曬所有產品試過曬, 極鍾意搽Body Cream的他, 對住他最愛的PUMP裝產品 (他極愛PUMP), 已經搽滿整對腳仔, 仲搽左超過10層的Body Lotion! 我要係佢手上搶走支Body Lotion來確保不會浪費!

金盞花潤膚露Body Lotion質地好輕盈幼滑, 搽在皮膚上極快吸收, 完全唔黏笠, 所以搽多幾層都無問題. 我會用Body Lotion係沖涼後幫囝囝按摩埋全身.



金盞花潤膚霜Body Cream就係牙膏裝的, 質地望落極似Body Lotion, 不過一搽開就知比Body Lotion厚身, 我會用Body Cream搽係囝囝2隻手臂位.


腳仔係囝囝最乾的位置, 係每一次沖涼後, 把握抹乾身的黃金時間, 立即搽上金盞花按摩護膚油, 無色的護膚油質地都幾輕盈, 搽係皮膚上按摩幾下, 已經慢慢吸收, 皮膚有微微的光澤, 完全不黏笠的, 再過一會已經完全吸收, 清爽的呀!


最後來到沖涼一節, 用了金盞花洗髮沐浴露, 洗髮沐浴露是GEL狀的, 用了PUMP裝都比較難PUMP出來, 要大力按呀. 也因為GEL狀關係, 起泡時要加點耐性及打圈多幾次, 過水都要沖多幾次~~

用後皮膚滑滑的, 幾滋潤保濕, 夏天開冷氣或者秋冬都岩用喎!


同時屈臣氏亦推出屈臣氏細軸嬰兒棉花棒 (160), 比一般的棉花棒幼細, 只有3MM棉頭, 產品不含螢光劑, 用優質棉花及柔韌紙軸製造而成, 不易整傷BB, 更有效地清潔BB的耳垢或其他微細部位.

包括亦改用了單手啪蓋, 更易取出棉花棒!


有機金盞花清潔及護膚系列可以係各Watsons專門店 或 網上商店 買到~

屈臣氏個人護理店 (Watsons HK) Website:  http://www.watsons.com.hk/
屈臣氏個人護理店 (Watsons HK) Facebook: https://www.facebook.com/watsonshongkong

免責聲明:
產品/課程由 屈臣氏個人護理店 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog